Thursday, November 06, 2008

ironic.

just 24 hours ago.
whilst sitting at this very same table.
this song was on repeat.

翻着我们的照片
想念若隐若现
去年的冬天
我们笑得很甜

看着你哭泣的脸
对着我说再见
来不及听见
你已走得很远

也许你已经放弃我
也许已经很难回头
我知道是自己错过
请再给我一个理由
说你不爱我

就算是我不懂
能不能原谅我
请不要把分手当作你的请求
我知道坚持要走是
你受伤的藉口
请你回头
我会陪你一直走到最后

就算没有结果
我也能够承受
我知道你的痛是我给的承诺
你说给过我纵容
沉默是因为包容
如果要走请你记得我
如果难过请
你忘了我

cute eh.and then there was this song ive been avoiding for the longest time.

只剩下鋼琴陪我談了一天
睡著的大提琴 安靜的舊舊的

我想你已表現的非常明白
我懂我也知道 你沒有捨不得

你說你也會難過我不相信
牽著你陪著我 也只是曾經
希望他是真的比我還要愛你
我才會逼自己離開

你要我說多難堪 
我根本不想分開
為什麼還要我用微笑來帶過
我沒有這種天份 
包容你也接受他
不用擔心的太多 
我會一直好好過
你已經遠遠離開 
我也會慢慢走開
為什麼我連分開都遷就著你

我真的沒有天份 
安靜的沒這麼快
我會學著放棄你 
是因為我太愛你

omg so much chinese.
o.0

"situation's reversed."
anyway i tink of it,
it returns to the assumption tad its you wanting him and him being cautious.
tad being the case.
den i sincerely hope he takes care of you better den i can and loves you more.

as the song suggests.

after last nite.

i questioned myself wad am i doing this for.
alot of pple tell me imma fool.
tad i dunno when to let go.
i would beg to differ.
i would say i CHOSE when to let go.
certain things are done for reasons.
why i put myself thru this has its own reasons too.
and sometimes keeping it to myself beats saying it out and lettin others berate me for the exacting reason i choose to do it.

so call me a fool,
call me silly.
as i professed before.
stubborn and extremely blockheaded i am.

within myself probably lies a sadistic streak,
and now i begin to allow myself to indulge in nihilism.

all im hoping for now is that i get the stuff i asked for.
technically.
i dun think it means anithin to you now already.
so please do entertain me this time?

No comments: